תשובה אחת
לגבי יחידת ההסרטה
קיבלתי היום הודעה על תאריך למיון
לגבי המיון למערך דוברות עשיתי ב1/1 ועוד לא קיבלנו תשןבות אבל זה יכול לקחצ בערך חודש אז אין למה להילחץ