10 תשובות
וואלה לא
וואי לא
לא, החיים עמוסים מדי
בטח מה הייתי זוכה כל שנה ברצף בלי עין הרע
כן!!! ונראלי גם הייתי מקבלת מדליה על עצלנות!!!!!