10 תשובות
וואלה לא
בהחלט כן
וואי לא
לא
לא נראלי
לא, החיים עמוסים מדי
בטח מה הייתי זוכה כל שנה ברצף בלי עין הרע
כן!!! ונראלי גם הייתי מקבלת מדליה על עצלנות!!!!!
באותו הנושא: