9 תשובות
אני חושבת שראיתי איפשהו תוך חודש אבל לא בטוחה
שואל השאלה:
וואי קשוח לחכות חודש
איך היה??
אנונימית
עושה מחר. עשיתם? היה היה??
שואל השאלה:
היה סבבה אני חושבת מקווה לטוב
היי
כבר קיבלת תשובות?
כן עברתיי
אמאלה כל הכבוד
תודהה :)