5 תשובות
זה נהיה טרנד למתולתלות לעשות החלקה לפחות בבית ספר שלי
שואל השאלה:
^^יש לך קישור לסרטון? אם זה סרטון מה שדיברת עליו
אנונימית
לכן אני רוצה לעשות פטריה...
אין לי כוח לסדר אותו כל פעם מחדש...
זה מתיש!!!!!
רוב המתולתלות בישראל הם עושים החלקות
חופפת באחהצ-ערב כל יום
אחרי חפיפה קרם של פנטן ואז אני מסרקת איתו
ואז כשהשיער מתייבש חצי כזה אני שמה מוס/ג'ל
ובלילה עם hair plop חפשי בגוגל