16 תשובות
כן
תלוי איפה אתה גר
כן. גם אני לא אוהבת ללכת אבל אל תשחקו אותה שאכפת לכם כלכך
אכן.
שגרה חשובה.
כל עוד המקום אינו מסוכן ביטחונית - מה רע?
זה לא נראלי הגיוני שיש בית ספר בכללי
כן, אי אפשר להפסיק את החיים בגלל זה
חצי קלאץ
למרות שאני מהצפון
לדעתי עדיף לשבת בבית ולעשות זומים מאשר ללכת ללמוד ולא לדעת מה יכול לקרות באותו יום
שמרו על עצמכם !
אבל ללכת לביתספר זה חלק מהשגרה ואסור לנו לעצור תשגרה ולתת להם לנצח.
איזה מצב בטחוני? זה א
וב, לאף אחד לא אכפת המקסימום זה שיממנו לך פסיכולוג אם ממש קשה לך עם זה
אנונימית
כן
בהתחלה גם די התנגדתי ואז הבנתי שאין ברירה כל כך. מה נמשיך לשבת בבית? יש מידי פעם אזעקות יש ימים בלי אזעקות כמעט בכלל ויש ימים עם מטחים כבדים. אבל הולכים לבית ספר, לעבודה אין מה לעשות חייב להמשיך את החיים ולא לעצור אותם.
איזה מצב בטחוני?
לא אני חושב שבכללי צריכים לתת לילדים את החומר והם ילמדו לבד בבית ומדי פעם יבואו לבית ספר במבחנים
כן אבל תלוי מאיזה אזור כי נגיד אצלי בבית ספר היה מחבל ויום אחרי חזרו ללימודים כרגיל לא ניראה לי כזה הגייוני