8 תשובות
פיזיקה היא חיזוי תוצאות, ללא עקרון הסיבתיות אין פיזיקה...
אנונימי
^^^ מה? ממש לא, המדע כולו נשען על "אם->אז" בשביל לבסס תיאוריות, השערות וכו
אנונימית
^הכוונה היא שעיקרון הנסיבתיות יותר קשור לפילוסופיה
אוקיי? זה לא אומר שזה לא קשור למדע, המדע כולו נשען על הסיבתיות
אנונימית
עיקרון הנסיבתיות לא קשור למדע, ולחוקי הפיזיקה גם לא חייב להיות הסבר
^אבל העיקרון עצמו קשור לפילוסופיה ומביא השערות על פיו
עקרון הסיבתיות לא רלוונטי.
^אני לא אמרתי שהוא לא משפיע