28 תשובות
במצב הזה מסוכן כבר להסתובב בכל מקום
לא
שואל השאלה:
כן אבל מחבלים צצים מכל מקום אפשרי במיוחד שמתי לב במרכז אז לא יודע אם לקחת סיכונים
כן אבל מחבלים צצים מכל מקום אפשרי במיוחד שמתי לב במרכז אז לא יודע אם לקחת סיכונים
אנונימי
אני גרה שם
לא מסוכן.
אך חשוב להיזהר.
אך חשוב להיזהר.
תמיד מסוכן שם
כן
צריך להיזהר, אבל זכותנו להיות איפה שנרצה אנחנו ישראלים שחיים בארץ ישראל
שואל השאלה:
זכותנו נכון זה לא מצב הגיוני שאזרחים צריכים לפחד להסתובב אבל זה המצב אני לא יודע אם להסתובב שם מחר ולטייל עם המשפחה איזה מצב הזוי
זכותנו נכון זה לא מצב הגיוני שאזרחים צריכים לפחד להסתובב אבל זה המצב אני לא יודע אם להסתובב שם מחר ולטייל עם המשפחה איזה מצב הזוי
אנונימי
הסתובבתי כמה פעמים החודש שם. לא היה מפחיד, אבל כל אחד עם הניסיון שלו
למה שיהיה מסוכן בתל אביב
תמדו היה
אנונימית
שואל השאלה:
או יותר נכון כל אחד והמזל שלו?^^^
או יותר נכון כל אחד והמזל שלו?^^^
אנונימי
לא
^^כן גם
לא נראלי
מסוכן בכל מקום בישראל הכל טוב אל תתן לזה לעצור אותך
אנונימית
בכללי מסוכן להסתובב שם בכל מצב במיוחד בדרום תל אביב
תמיד מסוכן להסתובב בתל אביב
לילה אז כע
אמאלה מה במרכז???? די אני מתל אביבב
יותר מסוכן להסתובב בירושלים אבל אני עושה את זה חופשי
לדעתי לא אבל בעיקרון בכל מקום פשוט צריך לשים לב למה שקורה מסביב
לדעתי לא אבל בעיקרון בכל מקום פשוט צריך לשים לב למה שקורה מסביב
לא
בכל מקום מסוכן להסתובב
תלוי היכן. יש אזורים שהיו מסוכנים גם לפני המילחמה. ואותו הדבר גם לגבי השעות שאתה מיסתובב בהן.
במרכז יש עכשיו תנועה דיי גדולה של חיילים על מדים או אזרחי נושאי נשק.
במרכז יש עכשיו תנועה דיי גדולה של חיילים על מדים או אזרחי נושאי נשק.
גלו עירנות: בעקבות החיסולים היום בטול כרם ארגון הטרור 'חללי אל-אקצא' מאיים בפיגועים במספר ערים במרכז הארץ.
זה מה שראיתי כרגע בטלגרם בעודי מחר אמור לנסוע לתל אביב גם
זה מה שראיתי כרגע בטלגרם בעודי מחר אמור לנסוע לתל אביב גם
אנונימי
תמיד מסוכן להסתובב בתל אביב
אי אפשר לדעת מי יפול עלייך
אי אפשר לדעת מי יפול עלייך
תמיד מסוכן:*/
באותו הנושא: