התחברות
הרשמה
יהיה בשלב מסויים סטיפס פרימיום לדעתכם?
17 בינואר 2024, 22:38
פרימיום
דעות גולשים
סטיפס
4 תשובות
לא
❤
❤Queen Layla
לא
'
לא
י
יש אומרים שאני ג'ינג'ית :)
לא וגם אם כן אפאחד לא ישלם על השיט הזה
א
אנוכי ואני
באותו הנושא:
יש לי ספוטיפיי חינם לא פרימיום עדיין יהיה לי את הסיכום הזה שלכולם יש?
אם סטיפס היו מוציאים "סטיפס פרימיום" מה נראה לכם יהיה שם?
נאמני סטיפס מקבלים סטיפס פרימיום בחינם?
נגיד וכן יהיה סטיפס פרימיום
אם אני קונה ספוטיפיי פרימיום, זה יהיה רק במכשיר שבו קניתי?
אם זה היה דבר שקיים הייתם קונים סטיפס פרימיום?
בשלב מסוים לאף אחד לא יהיה אפשר להשתמש בחברים לעט?
זה יהיה בזבוז אם אני אשמע עכשיו במחשב מיוטיוב כשיש לי ספוטיפיי פרימיום?
אם יש לי ספוטיפיי פרימיום פרוץ, ואני מחליפה טלפון אבל בטלפון החדש זה לא יהיה פרוץ (עדיין פרימיום)
מה זה לעזאזל סטיפס פרימיום?
כמה זמן יהיה לי ספוטיפיי פרימיום עד שתוקפו יפוג?