3 תשובות
אם זה מישהו שאני לא מכירה לרוב אני כותבת היי?
ואם זה מישהו שאני צריכה אז זה פשוט היי
ואם זה מישהו שאני צריכה אז זה פשוט היי
שואל השאלה:
כן אבל היי מה קורה סבבה סבבה ומה אזז אחרי כל השיחת חולין הזא.
כן אבל היי מה קורה סבבה סבבה ומה אזז אחרי כל השיחת חולין הזא.
אנונימית
שואל השאלה:
כן אני מדברת על היכרות ראשונה
כן אני מדברת על היכרות ראשונה
אנונימית
באותו הנושא: