3 תשובות
אם זה מישהו שאני לא מכירה לרוב אני כותבת היי?
ואם זה מישהו שאני צריכה אז זה פשוט היי
שואל השאלה:
כן אבל היי מה קורה סבבה סבבה ומה אזז אחרי כל השיחת חולין הזא.
אנונימית
שואל השאלה:
כן אני מדברת על היכרות ראשונה
אנונימית