7 תשובות
שואל השאלה:
בכללי בגלל המצב
בכללי בגלל המצב
אנונימית
כן.
שואל השאלה:
למהה? אני נוסעת מחר אני מפחדת
למהה? אני נוסעת מחר אני מפחדת
אנונימית
המצב לא טוב בצפון.. תזהרו
זה בסדר, זה לא קו העימות ולא כזה קרוב ללבנון
אבל עדיין להיזהר ולדעת איפה יש מרחב מוגן
אבל עדיין להיזהר ולדעת איפה יש מרחב מוגן
שואל השאלה:
לאא לא עכשיו
לאא לא עכשיו
אנונימית
באותו הנושא: