15 תשובות
העיקר שיהיה לך כסף שאתה שומר בצד ויהיה לך לבזבז בחודשים הראשונים
עדיף שיהיה לפחות 4 אלף לדעתי
אנונימית
^ לשחרור מספיק שיש את ה3 אלף שקל בצד
אני משתחררת עכשיו ו3 אלף זה ממש לא מספיק
הוא יצטרך כסף ללימודים אם ירצה ללמוד
לחיים וזה צריך לחסוך המון בשביל השחרור לא חסכתי מספיק במהלך השירות וזה מבאס
שואל השאלה:
אפס שקל? לא עבדת לפני הגיוס בקטנה?
אנונימית
לא כי נפצעתי לפני שהתגייסתי
כסף ללימודים לא חוסכים בצבא זה כבר עבודה אין מה לעשות
עם 1200 שקל לחודש אי אפשר לחסוך כסף ללימודים. הכי הרבה שאת יכולה לעשות זה לקחת את הכסף של המענק שחרור והפיקדון וביחד זה בערך 20 אלף, ואיתו להיכנס ללימודים בעזרת עוד עבודה של חודשיים-3 חודשים במקום שמשלם קצת יותר מהמינימום.
זה גם כסף לתחילת החיים
ואפשר לחסוך תאמין לי :)
חיילים בודדים נגיד פחות אבל אם יש תמיכה מההורים בזמן צבא אפשר פשוט אני לא הייתי חכמה מספיק
^ לא כל ההורים יכולים לתמוך, בעייתי
נכון בגלל זה אמרתי אם
ולכן גם אם שמים 300 שקל בצד כל חודש אפשר לחסוך אולי זה לא סכום וואו אבל זה יעזור בהמשך
כן בכל מקרה תמיד אפשר להסתדר אז אין מה להיכנס לדיכאון אם אין כסף בשחרור
לי לא היה שקל
איך מספר בתכלס יש כאלה שמתגייסים בלי שקל בבנק ויש כאלה עם עשר אלף או יותר
אני נכנסתי עם אפס שקל והסתדרתי בשירות עם ההורים
אבל לשחרור צריך לחסוך