6 תשובות
לא. אני לא חושבת שכדאי לתעד לעד את המוזיקה הנוראית של וואן דיירקשן...
אנונימית
אני חושבת שיש את של ביבר
אנונימית13
הלוואי והיה הייתי רצה לשם מהר כדי לנשק אותם למרות שזה פסל (זה לא עבודה זרה)
למה ניראלך?!
לא