6 תשובות
אני הלכתי פעם לאיזה חנות סושי ואסייתית ליד כיכר העצמאות בישן שם אבל אני לא זוכרת את השם שלה :(
שואל השאלה:
לא נורא
תודה בכל מקרה
הסתדרתי בסוף
לא נורא
תודה בכל מקרה
הסתדרתי בסוף
אנונימי
שואל השאלה:
לדעתי ג'פניקה בנתניה דוחה^
לדעתי ג'פניקה בנתניה דוחה^
אנונימי
יש גפניקה אולי
תכנסו לוולט תחפשו סושי זה יתן לכם
סימאקי>>>>
אנונימית
באותו הנושא: