7 תשובות
מדעי החברה הדיפלומטיה
תוותרי על דיפלומטיה
דיפלומטיה ממש אחלה לפי מה ששמעתי מחברים שלי
אני אישית הייתי בוחרת קולנוע ומדעי החברה, כי זה מה שמעניין אותי
(אגב מגמות מגניבות!!)
(אגב מגמות מגניבות!!)
מדעי החברה כאילו פחות פחות
אני לא יודעת על קולנוע ודיפלומטיה, אבל מדעי החברה מושלם
דיפלומטיה
באותו הנושא: