3 תשובות
אני אומרת רק לאנשים מאוד קרובים אלי לאחרים לא כי זה לא נעים להגיד
אני אתעלם לא אביך אותו
תלוי מי, אם זאת חברה טובה שלי אני אגיד לה אם זה סתם מישהו אני אתעלם