10 תשובות
גם אני ואני רוצה..:(
אנונימית
כנ"ל.. אוף
/:
בן כמה אתה
למה אתה מרגיש ככה אבל?
שואל השאלה:
אני בן 16 ^^ כי אני מרגיש שאף בת לא תוכל לאהוב אותי ^
אני בן 16 ^^ כי אני מרגיש שאף בת לא תוכל לאהוב אותי ^
אנונימי
רוצה לדבר על זה בפרטי?
אני לא אשפוט אותך
וואלה אחי מבין את החשש מקווים פשוט שזה יגיע וכשזה יגיע זה יהיה טוב גם לי יש את החשש הזה במקרים מסוימים למרות שאני מאמין שבסוף זה יקרה
ברור שכן! אל תדבר שטויות.. יום יבוא ותפגוש את האחת הנכונה, אולי עדיין לא מצאת אבל זה לא משנה! מה שמשנה זה המשפחה הילדים שבעזרת ה יהיו לך , אתה רק בן 16( אני 14 כן?) אין לך מה לדאוג:) בסופו של דבר תמצא את האחת שלך, תזכור , תמיד יהיה אור בקצה המנהרה;)
באותו הנושא: