8 תשובות
חתיך
חתיך
חתיך
בנות
גבוה זה חתיך לא אני 2.03 מטר זה מושך אז גם גובה זה פקטור
אנונימי
או גבוה חח
אנונימי
גובה לא מעלה לכן כאילו?
אנונימי
באותו הנושא: