6 תשובות
לא, בנות אומרות "ברוך שעשני כרצונו"
בנות אומרות:
ברוך שעשני כרצונו
ברוך שעשני כרצונו
לא את אומרת ברוך שעשני כרצונו
לא. זה משפט שוביניסטי המדגיש את נחיתותן של הנשים
אשה מברכת "ברוך שעשני כרצונו"
^זה ממש לא שוביניסטי, להפך, מאיפה אתה מביא את זה? מספיק להפיץ אנטישימיות באתר
^זה ממש לא שוביניסטי, להפך, מאיפה אתה מביא את זה? מספיק להפיץ אנטישימיות באתר
אומרים שזה "ברוך שלא עשני אישה" מכיוון שלנשים יש פחות מחויבות במצוות, אבל לדעתי זה קצת בולש*ט ומי שכתב את זה ידע מה הוא עושה. אם לא נוח לך את יכולה להגיד משהו אחר, ה' תמיד מקשיב לתפילה מהלב.
באותו הנושא: