6 תשובות
זה קורה שהמחזור לא סדיר בשנתיים הראשונות,
הוא יחזור עוד כמה זמן אין לך מה לדאוג אם הלכת גם לרופא ובדקת
למשל לי נעלם לשנה
הוא יחזור עוד כמה זמן אין לך מה לדאוג אם הלכת גם לרופא ובדקת
למשל לי נעלם לשנה
אנונימית
גם אני קיבלתי ב12 ונעלם לי בגיל 14 וזה היה בגלל שלא אכלתי מספיק)חזר אחרי חצי שנה( יש מצב שזה בגלל זה?
אנונימית
לפעמים הוא מאחר זה תקין והכול בסדר
שואל השאלה:
אני לא בתת משקל בדקתי וגם לא ירדתי משמעותית אולי 3 קילו גג מהפעם האחרונה שקיבלתי אבל זה לא הסיבה זה מבאס שלכולם יש ורק לי אין
אני לא בתת משקל בדקתי וגם לא ירדתי משמעותית אולי 3 קילו גג מהפעם האחרונה שקיבלתי אבל זה לא הסיבה זה מבאס שלכולם יש ורק לי אין
שואל השאלה:
אנונימית - אחרי שנעלם לך לשנה חזר לך ???
אנונימית - אחרי שנעלם לך לשנה חזר לך ???
כן חזר
אנונימית
באותו הנושא: