6 תשובות
לדעתי לא
אני גם חושב ככה לגמרי
אני הכי מכבד טרנסים ולהטב ואני מכיר מלא אנשים וחברים שהם גייז/לסביות
אבל כשמישהו אומר לי שהוא מזדהה כהם/הן טיפה קשה לי עם זה אני לא אשקר
אני אנסה לכבד את זה כמה שאפשר אבל בכל זאת
אני גם חושב ככה לגמרי
אני הכי מכבד טרנסים ולהטב ואני מכיר מלא אנשים וחברים שהם גייז/לסביות
אבל כשמישהו אומר לי שהוא מזדהה כהם/הן טיפה קשה לי עם זה אני לא אשקר
אני אנסה לכבד את זה כמה שאפשר אבל בכל זאת
לא אם אין לך בעיה עם טראנסים
שואל השאלה:
scorpio inifitoאני מכבד אותם גם אם אני לא ממש מסכים
scorpio inifitoאני מכבד אותם גם אם אני לא ממש מסכים
אנונימי
לא זה לא
תשמע זה כן שאתה לא בעד אבל..
כל עוד אתה לא עכשיו יוצא או לא מכבד אנשים כאלה זה דבר דנוא לגיטימי נכון אתה לא חייב להבין שזה הגיוני אבל המינימום זה לכבד זה הכל:)
כל עוד אתה לא עכשיו יוצא או לא מכבד אנשים כאלה זה דבר דנוא לגיטימי נכון אתה לא חייב להבין שזה הגיוני אבל המינימום זה לכבד זה הכל:)
שואל השאלה:
אני בול אותו דעה כמוך
אני בול אותו דעה כמוך
אנונימי
באותו הנושא: