12 תשובות
כן. לגמרי
שואל השאלה:
וכמה יחל אתם? זה חשוב לי לדעת בנוסף..
אנונימית
אם את יודעת מה הכיוון שלך מאה אחוז וקשה לי לך מאוד בחמש יחל אז לכי על זה מקסימום ממש מקסימום בעתיד תתחרטי את יכולה להשלים לחמש (אני חמש)
^^ אני 4
אנונימית
כן אני הייתי ב 4 ירדתי ל 3 אני מודה לאלוהים ירד לי כל כך הרבה עומס
מתמטיקה? אני בכלל בעד 3;)
חד משמעית תרדי אם זה לא יועיל לך להמשך החיים אין טעם לסבול (אני חמש כרגע)
שואל השאלה:
^זה יועיל לך?
אנונימית
אין הבדל ותמיד אפשר להשלים
שואל השאלה:
לא אני תלמידה מצטיינת ואני לא מתכוונת לבזבז זמן וכסף בעתיד על הבגרות כשאני כל כך משקיעה עכשיו
אנונימית
אז תעמיסי על עצמך מה אני אגיד אין הבדל כל כך בין 4 ל 5
שואל השאלה:
^^וואי זה יצא נשמע מתנשא ממש לא התכוונתי לזה ככה מקווה שהבנתם את הכוונה
תודה לכולם על התשובות נראה לי אני פשוט אמשיך לחרוש
אנונימית