בגלל ה7 באוקטובר משרד החינוך החליט להוריד את הפרק על השואה בבגרות עכשיו לא הבנתי השביעי באוקטובר לא הראה עד כמה שונאים אותנו?! לא הראה לכם עד כמה אנחנו צריכים לזכור את זה?! כן, זה חומר קשה שמזכיר הרבה מן הטבח שקרה לצערינו ב7 לאוקטובר, אבל שילדים בני 15, 16, שלא ילמדו על השואה ולא ידעו את פרטיה, בעיני זה מצמרר, ועצוב מאוד. יש הרבה אבידות, אז מי שמם את משרד החינוך שניתן פשוט למחוק את הפרק הזה בבגרות ולשכוח את כל מה שקרה לעם היהודי זה מזעזע