9 תשובות
תודה על הפרח
וואו איזה דילוג
כן וגם עושים את זה לאנשים מסויימים
אנונימית
עקרונית אני מאמין שכן אבל לא נראלי שהם קוראים להנאתם את ההודעות שלך בפרטי כי יש להם חיים חוץ מלקרוא התכתבויות פרטיות הם כנראה קוראים רק כשמדווחים על השיחה או לעיתים מאוד נדירות שיש חשד למשהו
אנונימי
אמלה שאלה טובה
כן, במידה ויש צורך, או שדיווחו על הצ'אט איתך.
שואל השאלה:
כן זה דיי חדירה^
זה לא חדירה לפרטיות או משהו? ברה