6 תשובות
לא הרחתי
אבל thomson הוא ריח וניל טהור כזה
אבל thomson הוא ריח וניל טהור כזה
שואל השאלה:
ותגידו מריחים אותו טוב? הוא נשאר?
ותגידו מריחים אותו טוב? הוא נשאר?
אנונימית
נשאר טוב מאוד ומריחים אותו ממש חזק לדעתי
אני אוהבת לשלב אותו עם בושם ספציפי ואני באמת מריחה אותו ימים אחרי
אני אוהבת לשלב אותו עם בושם ספציפי ואני באמת מריחה אותו ימים אחרי
ונילה
גולייט
ונילה בלאק
גוד וומן
סקסי וומן
גולייט
ונילה בלאק
גוד וומן
סקסי וומן
שואל השאלה:
הונילה בלאק איך הוא?
הונילה בלאק איך הוא?
אנונימית
thomson מטורף
באותו הנושא: