5 תשובות
הלחמת ריסים זה עם ריסים מלאכותיים והרמה זה רק להרים כבר את הריסים שיש לך
הרמת ריסים זה פשוט להרים את הריסים הקיימים בצורה יותר קבועה, לעגל אותם ולתת להם צבע
הלחמה זה להוסיף עוד ריסים
הלחמה זה להוסיף עוד ריסים
אנונימית
הלחמה זה הרמה עם מלאכותיים והרמה זה רק עם הטבעי
שואל השאלה:
מה עדיף ?
באלי לעשות הרמה אבל כל כמה זמן צריך לעשות
מה עדיף ?
באלי לעשות הרמה אבל כל כמה זמן צריך לעשות
הלחמה את מוסיפה ריסים לא שלך
הרמה את מרימה את שלך כדי שיראו אותם
לדעתי חד משמעית עדיף הרמה
הרמה את מרימה את שלך כדי שיראו אותם
לדעתי חד משמעית עדיף הרמה
באותו הנושא: