7 תשובות
אחי זין על כולם, תהיה אתה ותן 100 אחוז מעצמך, לא משנה מה אחרים חושבים אחי אתה צריך להרגיש טוב עם עצמך על העבודה הקשה שאתה עושה וכל מי ששופט אותך לא מגיע בחצי לעבודה הקשה שאתה עושה, בהצלחה יאח
אם אתה בן 16 קודם כל אתה בול בממוצע לפי הגיל אז אל תגיד שאתה נמוך , דבר שני עדיין לא גמרת לגדול יש לך עד 18 כזה, רוב הבנות נעצרות בערך170 ולא ממשיכות , ואתה עדיין גודל אז לפי הממוצע גם ביחס לבנות אתה אחלה, דבר שלישי בוא גובה זה לא הכל בחיים יש מלא בנות נמשכות לפי אופי
אנונימית
אתה יכול לעשות כל מה שאתה יכול, לאכול נכון, להתאמן, לישון מספיק אבל ברגע האמת זה לא תלוי בך.
אז גם אם קשה לך, אל תכריח את עצמך לגבוה כי זה לא בהכרח יקרה כמו שאתה רוצה.
לגבי האלה שיורדים עליך, תמיד יהיה אנשים שיחפשו על מי ועל מה לרדת עליך או על אחרים, וזה תמיד מי שהכי חסר ביטחון.
אז אולי הם גבוהים אבל מה זה שווה אם האופי שלהם חרא?
תקבל את עצמך למרות שזה קשה ולמרות שציינת פה כמה פעמים שאתה לא מוכן לקבל את זה.
אם תתאכזב בגלל זה ותסבול בגלל זה, מה זה יעזור לך? תאהב את עצמך בכל מצב. גבוה או נמוך.
אני חושבת שזה שאתה לא כמו כולם זה גם מה שבסופו של דבר מייחד אותנו, השוני מכולם.
שים פס על מי שצוחק עליך, ותתן להם לאכול את עצמם על החוסר ביטחון שלהם.
ולגבי הבנות, תמיד יש בנות שאוהבות נמוכים, וזאת שנפנפה אותך, זה לא כי היא לא מוכנה לקבל את זה שאתה נמוך ממנה, אלא כי אין לה מספיק ביטחון עצמי להיות עם מישהו נמוך ממנה.
אל תוותר על עצמך ולעצמך.
1.70 זה באמת לא כזה קריטי
שואל השאלה:
אבל איך להתעלם מזה? שאני מדבר עם חבר שלי שהוא מטר 90 או חבר אחר שהוא מטר 83 ועוד אחד 77, איך אני יכול להתעלם מהעובדה הזאת?
הנה תנו קבלו עוד אירוע שממש הוריד לי את הביטחון, יש מישהי שאני בקטע שלה אני נראלי אנחנו באותו גובה , חברות שלה אחת כמעט מטר 80 ואחרת בערך 76, חבר של מטר 80 בגובה 210סמ הבחור ענקי, שאני הולך איתם , איך אני יכול שלהתעלם מהעובדה שאני מגיע לה לאף/מצח ולו לחזה , אני פשוט מנסה לדבר עם הזאתי שאני בקטע שלה אחד על אחד וכמה שיותר בביטחון אבל עדיין שאני מסתובב עם חברות שלי לפעמים מה שעולה לי לראש זה "וואי כמה הן גבוהות" ולפעמים אני בכלל לא מתרכז בזאתי שאני בקטע שלה , זה כמה זה חמור , האימונים עזרו לי אני מנסה יותר להתמיד אבל עדיין זה קשה לי, מחמיאים לי ממש שאני נראה טוב (מבחינת פיזיק) אבל עדיין זה מרגיש לא נכון, וכן יש יותר נמוכים אבל זה שיש יותר נמוכים ממני לא גורם לי להרגיש יותר טוב רק גורם לי להרגיש יותר רע בשבילם (לא בקטע רע בקטע של איזה באסה לכם)
אנונימי
שואל השאלה:
כן אני מאמין, מאוד אפילו הולך לשיעורי תורה, הבנתי מה אתה אומר , סתם מבאס נקווה שזה יישתפר מתישהו, בנות זה היה רק משהו אחד, השאר זה הלדבר עם חברים בגובה עיניים , מי שצחקו עליי זה ערסים שבסוף הכל הסתדר , חברים עשו מזה טיפה צחוקים אבל הם הבינו שאני לא מרגיש בנוח עם זה והפסיקו מהר מאוד אפילו, שמע לא באלי סתם מבאס ולהתלונן כל הזמן כי זה סתם ייאש אותך (שמנסה לעזור לי ותודה על זה ) ואותי (שמנסה למצוא פיתרון) פעם בתקופה אני שוכח מזה ואז יש איזה טריגר (נגיד עכשיו דיברתי עם אחותי על גובה והיא לומדת רפואה ואמרה לי שאני אגבהה בערך 3-4 ס"מ ) וזה נגיד הציף מחדש את הכל וזה למה אני פה , אני צריך פשוט לשחרר פה מידי פעם להתקדם הלאה לא אני לא מוצא עוד פתרון, לפחות אני לא מטר 68 מה אני אגיד , בכל מקרה תודה רבה על התמיכה שלך ושל כולם פה
אנונימי
שואל השאלה:
נראה מה יהיה ונקווה לטוב , בסוף זה עולם זמני
אנונימי