8 תשובות
תני לו מה יש לך להפסיד
כן
כנראה שהייתי נותנת לזה צ'אנס
אם הוא מוצא חן בעיני כן
תלוי מה הסיבה שדחיתי בפעם הראשונה
שואל השאלה:
פעם ראשונה דחיתי כי פיזית לא יכולתי לצאת לדייט חחח הייתי חיילת שסוגרת 12/2
אנונימית
יש מצב שכן. אם הוא הטעם שלי אז למה לא
תלוי מה התחושות שלי לגביו. אם דחית אותו רק בגלל היציאות שלך ועכשיו הן בסדר ואת רוצה אז לכי על זה