13 תשובות
שואל השאלה:
אז זה בסדר? לא ירד ציון?
אז זה בסדר? לא ירד ציון?
אנונימית
זה מצויין
לא ירד לך כלום מהציון
שואל השאלה:
מעולהה
מה ליטרלי 97 חיסורים לא מוצדקים??
ימשוגעים
מעולהה
מה ליטרלי 97 חיסורים לא מוצדקים??
ימשוגעים
אנונימית
אגב 19 נחשב הרבה?
באמת שואלת? היו לי יותר מ100 חיסורים במחצית
זה כלום ואפילו המערכת לא מצפה שתגיעי לכל שיעור ו4 זה לגיטימי
זה כלום ואפילו המערכת לא מצפה שתגיעי לכל שיעור ו4 זה לגיטימי
אנונימית
מורידים ציון אבל לא יורידו לך הרבה מהציון
יורידו לך ציון
זה כלום
שואל השאלה:
^^4 חיסורים יורידו ציון?,
^^4 חיסורים יורידו ציון?,
אנונימית
זה ממש מעט..
בצבא זה לא סבבה, בבית הספר למי אכפת
אחלה
באותו הנושא: