19 תשובות
מוות לערבים זה מוות לערבים שהם לא בהכרח מחבלים
ומוות למחבלים זה רק למחבלים לא לכל הערבים
ומוות למחבלים זה רק למחבלים לא לכל הערבים
כי יש ערבים טובים שלא עשו כלום ויש גם כאלה במדינה שלנו כמו יוסף חדאד ואפילו סתם אנשים שבעדנו כמו קאזם שהיה באח הגדול ויש מלא שבעדנו לא כל הערבים רעים
מחבלים זה אנשים רעים שאף אחד מהם לא טוב וכולם רוצים להרוג אותנו
מחבלים זה אנשים רעים שאף אחד מהם לא טוב וכולם רוצים להרוג אותנו
אנונימית
שואל השאלה:
איך לעשות את ההפרדה הזאת? אחרי מה שקרה ב7.10 קשה לי מאוד
איך לעשות את ההפרדה הזאת? אחרי מה שקרה ב7.10 קשה לי מאוד
אנונימית
מוות למחבלים
כי לא כל הערבים מחבלים מתי יבינו את זה יש ערבים טובים לא כולם רעים
כי לא כל הערבים מחבלים מתי יבינו את זה יש ערבים טובים לא כולם רעים
ערבים הם אנשים בדיוק כמוך
ברור שקשה ובנאדם שיגיד לך שהוא ערבי את ישר תחשדי בו וזה בסדר אבל את חייבת להבין שערבים הם בני אדם כמונו (המחבלים לא) ולא צריך להכליל את כולם כי יש גם יהודים רעים ותאמיני לי שהערבים חושבים אותו דבר עלינו שאנחנו הרעים והם הטובים
אנונימית
נחטפו ונרצחו גם ערבים ב7 באוקטובור והיה לוחם מוסלמי ערבי שנפל בעזה. תכבדי קצת
אנונימי
מוות גם לערבים
הם תמכו במה שהם עשו גם אם הם לא רצחו
הם תמכו במה שהם עשו גם אם הם לא רצחו
שואל השאלה:
^זהו בגלל זה קשה לי איך אפשר להבדיל
^זהו בגלל זה קשה לי איך אפשר להבדיל
אנונימית
כי יש ערבים שלא תומכים בזה יש ערבים שתומכים בישראל ורוצים שהמחבלים האלה ימותו
אנונימית
אנחנו באמת צריכים להסביר את זה?
אין הבדל
מחבלים הם אנשים שמגיע להם למות
לערבים לא
לערבים לא
אין הבדל
אנונימי
בתור אחת שגזענית לערבים ומודה בזה, לא יהיה אכפת לי גם אם הערבים שהם לא מחבלים ימותו
אנונימית
רוב הערבים לא תומכים ולא מחבלים
זה כמו שתגידו שלכל היהודים מגיע למות כי יש כאלה שרצחו
זה כמו שתגידו שלכל היהודים מגיע למות כי יש כאלה שרצחו
ערבים- אנשים שבאו מארצות ערב
מחבלים- אנשים שבכוונתם לרצוח אנשים לפי האידיאלוגיה של אותם האנשים
ערבי רגיל- בן אדם חף מפשע שרוצה לחיות בדיוק כמוני וכמוך
מחבל- חייה פסיכופטית חסרת אמפתיה שמוכנה לרצוח סתם ככה בגלל אידיאלוגיה.
אחרי השביעי באוקטובר שזה אירוע שלגמרי זיעזע את כל המדינה זה בסדר גמור להרגיש רגשות כאלה, זאת מן טראומה כזאת שנוצרה לכולם, ואם אני אהיה כנה אם יבוא לי עכשיו ערבי שמתנהג אפילו טיפה מוזר אני ישר אחשוד.
אבל לוקח זמן להתאושש ולדעתי עם הזמן אם תשקי את עצמך באידיאלוגיה הנכונה (ערבי לא שווה למחבל) זה יעבור.
מחבלים- אנשים שבכוונתם לרצוח אנשים לפי האידיאלוגיה של אותם האנשים
ערבי רגיל- בן אדם חף מפשע שרוצה לחיות בדיוק כמוני וכמוך
מחבל- חייה פסיכופטית חסרת אמפתיה שמוכנה לרצוח סתם ככה בגלל אידיאלוגיה.
אחרי השביעי באוקטובר שזה אירוע שלגמרי זיעזע את כל המדינה זה בסדר גמור להרגיש רגשות כאלה, זאת מן טראומה כזאת שנוצרה לכולם, ואם אני אהיה כנה אם יבוא לי עכשיו ערבי שמתנהג אפילו טיפה מוזר אני ישר אחשוד.
אבל לוקח זמן להתאושש ולדעתי עם הזמן אם תשקי את עצמך באידיאלוגיה הנכונה (ערבי לא שווה למחבל) זה יעבור.
שואל השאלה:
^אהבתי תתשובה תודה לצערי אין לי עוד פרחים לתת לך
^אהבתי תתשובה תודה לצערי אין לי עוד פרחים לתת לך
אנונימית
תודה רבה, והכל טוב אני לא עונה בשביל פרחים