5 תשובות
פעם!!!!!! הייתי מתה שיחזירו תיבות, וואי איזו נוסטלגיה
פעם, עכשיו זה גרוע
פעם
איך אני מתגעגעת לתקופה הזאת..
אץה יודע איזה התרגשות זה היה לקבל לגנדרי מסילבר צסט?? לראות אותו מסתובב ככה
וואי איזה געגוע
בטח שפעם