4 תשובות
כמו שמוחקים הודעה רגילה
לא אבל קרה לי מלא ובטוחה שגם לה אם אין בניכן קשר היא תבין שזה בטעות ותמשיך ביום שלה אין צורך להגיד שזה בטעות
אנונימית
כמו שאת מוחקת הודעה רגילה נראה לי
תכתבי שזה טעות
באותו הנושא: