5 תשובות
שואל השאלה:
^הוא העלה כזה אתמול אז לא נראלי שהוא עשה את זה בשביל לצחוק
^הוא העלה כזה אתמול אז לא נראלי שהוא עשה את זה בשביל לצחוק
אנונימית
אין לו כוח עכשיו
לחץ בטעות
לחץ בטעות
סורי אהל לעלות סטורי כזה זה הדבר הכי מהיך שיש
לפעמים עושים yes סתם בשביל לצחוק,
לפעמים עושים yes סתם בשביל לצחוק,
יכול להיות הרבה סיבות
אם הוא עשה יס אז זה לא כי הוא לא רוצה
כנראה קרה לו משהו
אם הוא עשה יס אז זה לא כי הוא לא רוצה
כנראה קרה לו משהו
שנלחץ לו בטעות
אנונימית
באותו הנושא: