8 תשובות
שואל השאלה:
איזה חמודים אתם ממש תודה❤
איזה חמודים אתם ממש תודה❤
יפיןפה הכל בסדרר לא אכזבת אף אחד
לרוב נכשלים בטסט על דברים ממש קטנים, בגלל זה ממש צריך לשים לב להכל
לא נורא אם נכשלת, זה כן מבאס ממש אבל את לומדת מזה להבא ובסוף תעברי
אל תתני לזה להוריד לך, את הכי טובה !!
מאמינה בך
לרוב נכשלים בטסט על דברים ממש קטנים, בגלל זה ממש צריך לשים לב להכל
לא נורא אם נכשלת, זה כן מבאס ממש אבל את לומדת מזה להבא ובסוף תעברי
אל תתני לזה להוריד לך, את הכי טובה !!
מאמינה בך
תשמחי שלא יקנאו בך עכשיו כי גם את לא עברת בראשון
זה רק טסט ראשון, הכל טוב
כולם בסוף עוברים, ולא שלכולם מגיע. יש מלא טמבלים בכביש ואני בטוח שאת נוהגת יותר טוב מהם בעיניים עצומות
כולם בסוף עוברים, ולא שלכולם מגיע. יש מלא טמבלים בכביש ואני בטוח שאת נוהגת יותר טוב מהם בעיניים עצומות
מה טעות
לא נורא!
הכי חשוב זה ללמוד מהטעויות שלך
ואם זה מנחם אותך שתדעי ש70% לא עוברים טסט ראשון
הכי חשוב זה ללמוד מהטעויות שלך
ואם זה מנחם אותך שתדעי ש70% לא עוברים טסט ראשון
גם לי היה טסט היום נכשלתי בגלל בלימה אחת את מלכה בסוף נעבור הלב בוכה אבל צריך לקבל את זה
שמעי רק 10% עוברים טסט ראשון
טסטרים הם עם ממורמר וקפדן, וצריך מזל ליפול על אחד קצת פחות ממורמר וקפדן.
טסט זה 60% נהיגה, 30% מזל ו10% מצב רוח של הבוחן
אז זה שנכשלת טסט ראשון לא אומר שאת לא יודעת לנהוג טוב
ובבקשה אל תחזרי על הטעות שאני עשיתי
אם את רוצה אספר פה
טסטרים הם עם ממורמר וקפדן, וצריך מזל ליפול על אחד קצת פחות ממורמר וקפדן.
טסט זה 60% נהיגה, 30% מזל ו10% מצב רוח של הבוחן
אז זה שנכשלת טסט ראשון לא אומר שאת לא יודעת לנהוג טוב
ובבקשה אל תחזרי על הטעות שאני עשיתי
אם את רוצה אספר פה