12 תשובות
if i were a boy
של ביונסה
בני ברק סיטי
שואל השאלה:
סנובית עד שהצלחתי להשכיח את השיר תקעת אותו שוב
אנונימי
השיר הזה של הטורקים שמזיזים את הראש
את - עטר מיינר
בני ברק סיטי :/
תיסלם
בשיר :
יש לך אותי
וגם זה :
duran duran
בשיר :
planet earth
בערך כל שבוע אני מתמכרת לשיר חדש
אבל ספציפית מאתמול זה apricot stone מאירוויזיון 2010
אנונימית
בלעדייך של יוני רכטר
block me out של גרייסי
שחכתי את השם אבל הזה בעברית שהולך כזה
"הנה באה השעה, מה תביא עמה הרוח? מה ימיס את הדממה? ויש פתרון לכל דבר, יש חלום שלא נגמר, בסוף הדרך עוד תיהיה מאושר"
חחח לא יודעת איך נזכרתי בו- לדמסתסצד