4 תשובות
כן אחלה תפקיד
שואל השאלה:
תמשיך לחטט באף את צודקת!
אנונימית
כן
למרות שאין באמת תפקידים שנחשבים טובים
הכי קלישאתי זה האנשים שעושים את התפקיד
ואת שצריכה למצות אותו על הצד הטוב ביותר ולהיות אופטימית וחיובית


כמו שמשקית חינוך נחשב תפקיד טוב וגם משקית ת"ש
אבל יש כל מיני בנות שלא מרוצות ממנו ובעיניהן הוא לא נחשב תפקיד טוב

אז די דינאמי
כמו כל דבר בחיים האלה