16 תשובות
מזתומרת אוטיסט לא יכול להתראפות אני חושב
שואל השאלה:
^^^^ בהכל
אוף.אז אני תמיד אשאר בעייתית
^^^^ בהכל
אוף.אז אני תמיד אשאר בעייתית
אנונימית
אוטיזם זו מגבלה
ואני לא בטוח במה שאני אומר אבל אני חושב שאפשר לעבוד על דברים מסיומים
ואני לא בטוח במה שאני אומר אבל אני חושב שאפשר לעבוד על דברים מסיומים
אם נולדת ככה אז כן ואוטיסט זה לא דבר בעייתי זה מאוד חמוד
שואל השאלה:
שונאת כשקוראים לי חמודה
שונאת כשקוראים לי חמודה
אנונימית
טוב סליחה אז לא חמודה
אי אפשר
לא נראה לי אפשר
למה לא להיות אוטיסטים הם אחלה של אנשים
ועכשיו ברצינות במה מתבטה האוטיזם שלך?
ועכשיו ברצינות במה מתבטה האוטיזם שלך?
שואל השאלה:
נולדתי ככה.
ההורים שלי לא אוטיסטים.
נולדתי ככה.
ההורים שלי לא אוטיסטים.
אנונימית
אין אפשרות כזו, אבל אם יש לך בעיות ספציפיות יש טיפולים שאמורים לעזור לך עם חלקן. בין אם ע"י לדכא את הבעיה ובין אם דרך לתת לך כלים להתמודדות איתה.
שואל השאלה:
אבל זה לא מחמיא ואומרים לכם את זה 100 פעמים ובשלב הזה מרגיש כאילו עושים בכוונה
אבל זה לא מחמיא ואומרים לכם את זה 100 פעמים ובשלב הזה מרגיש כאילו עושים בכוונה
אנונימית
גם אם זה היה בקטע של להחמיא זה היה פוגע .
תלמדו להפסיק להכליל את כל האוטיסטים ולא לקרוא להם מתוקים וחמודים
תלמדו להפסיק להכליל את כל האוטיסטים ולא לקרוא להם מתוקים וחמודים
אנונימית
שואל השאלה:
ואיי אתם עושים לי עצבים
חבל ששאלתי בכלל שאלה כזאת
ואיי אתם עושים לי עצבים
חבל ששאלתי בכלל שאלה כזאת
אנונימית
^^ זה לא מקסים וזה לא חמוד ולא כל האוטיסטים הם כמו דודה שלך .
וגם לתגובה הראשונה לא כל האוטיסטים הם "אחלה של אנשים".
אתם לא מבינים כמה ההכללות האלה פוגעניות אתם אומרים שאתם רואים אותנו כקבוצה אחידה ונפרדת מהאנושות ואתם מנסים לצאת נפש ולייפות את זה , זה מה שזה אומר לי כשאתם עושים את ההכללות המטופשות האלה
וגם לתגובה הראשונה לא כל האוטיסטים הם "אחלה של אנשים".
אתם לא מבינים כמה ההכללות האלה פוגעניות אתם אומרים שאתם רואים אותנו כקבוצה אחידה ונפרדת מהאנושות ואתם מנסים לצאת נפש ולייפות את זה , זה מה שזה אומר לי כשאתם עושים את ההכללות המטופשות האלה
אנונימית
אני ממליצה לך לעשות מדיטציה, בתור אחת עם אוטיזם לא מאובחן זה עוזר בכל הדברים והתחומים, אם את רוצה שאעזור לך את מוכנה לפנות אליי בפרטי