10 תשובות
לא לכתוב
שואל השאלה:
למה לא
למה לא
מה היא רשמה?
שואל השאלה:
קלוז?
קלוז?
אם אתה רוצה להכנס אז תכתוב תוסיפי נראה אם את מעניינת
שואל השאלה:
מה לכתוב לה??????
מה לכתוב לה??????
אתה רוצה להכנס לשם ? אם כן
"תוסיפי נראה אם את מעניינת"
"תוסיפי"
"כן"
"למה לא מה יש להפסיד"
"תוסיפי נראה אם את מעניינת"
"תוסיפי"
"כן"
"למה לא מה יש להפסיד"
תענה מה שבאלך
אה חח עכשיו הבנתי,
תכתוב
תוסיפי,
או של מי
תכתוב
תוסיפי,
או של מי
שואל השאלה:
היא רשמה אחרי ארבע שעות מוסיפה, רשמתי לה אתמול מה מאיפה את? והיא עד עכשיו לא ענתה לי
היא רשמה אחרי ארבע שעות מוסיפה, רשמתי לה אתמול מה מאיפה את? והיא עד עכשיו לא ענתה לי
באותו הנושא: