10 תשובות
לא לכתוב
שואל השאלה:
למה לא
מה היא רשמה?
שואל השאלה:
קלוז?
אם אתה רוצה להכנס אז תכתוב תוסיפי נראה אם את מעניינת
שואל השאלה:
מה לכתוב לה??????
אתה רוצה להכנס לשם ? אם כן

"תוסיפי נראה אם את מעניינת"
"תוסיפי"
"כן"
"למה לא מה יש להפסיד"
תענה מה שבאלך
אה חח עכשיו הבנתי,
תכתוב
תוסיפי,
או של מי
שואל השאלה:
היא רשמה אחרי ארבע שעות מוסיפה, רשמתי לה אתמול מה מאיפה את? והיא עד עכשיו לא ענתה לי