9 תשובות
לי גם היה לפני חודש בגרות ראשונה וממש נלחצתי ואני יחסית טובה בלימודים ואף פעם לא נלחצת..
אבל אומרת לך אל תדאגי בכלל הבגרות הראשונה היא פשוט מבחן גדול פשוט תלמדי הרבה ויהיה בסדר זה היה קל בעזרת ה' יהיה לך קל ומוצלח
תנסי לבוא לזה רגועה, זה בסהכ כמו עוד מבחן.
תלמדי לפני זה ופשוט תפתרי, זה לא שונה בכלל ממבחן, רק אווירה קצת אחרת
בהצלחה
שואל השאלה:
אני לא טובה בללמוד אף פעם אין לי מוטיבציה ואנרגיה ללמוד
אז אולי תנסי עם חברות
יש כאלה שעוזר להן
תנסי לשנות אולי סביבה או ללמוד בדרך אחרת, אולי תנסי עם חברות

באיזה מקצוע הבגרות?
שואל השאלה:
לשון
שואל השאלה:
עזבו את העובדה שהמורה שלנו יצאה לחופשת לידה לפני שבועיים ואין לנו בכלל מורה
וואי קשוח גם המקצוע וגם המורה תתלוננו ביחד שיביאו לכם מורה טובה
זה לא בסדר, צריכים לדאוג לכם למורה
החודש חודשיים לפני הבגרות הם הכי חשובים כי זה הזמן שעושים סיכומים, בכל אופן לשון זה לא מקצוע ממש מסבך, אך מעצבן ממש..