3 תשובות
אני לא חושבת שהם בחיים
ואני מתפללת שאני טועה אני מקווה
ואני מתפללת שאני טועה אני מקווה
להגיד את האמת אני לא חושב שנשארו שם עוד אנשים בחיים
נראה לי שחמאס סתם משתמש בשמות שלהם ככלי מיקוח
נראה לי שחמאס סתם משתמש בשמות שלהם ככלי מיקוח
בא נהייה ראליים-לא
באותו הנושא: