16 תשובות
לא
לא מביך בכלל אבל אני חושב שהטרנד נגמר
ממש לא נוסטלגיה זה התחפושות הכי יפות
לא
לא מביך
שום תחפושת לא אמורה להביך אותך תתחפשי למה שאת רוצה
אני בת 14 ולא מתחפשת אני שמה רק אביזרים אבל ממש לא נראה לי שזה מביך זה פורים
זה נדיר
אתה בכל מקום ho bro^
hi*
שואל השאלה:
יש לי מה?
יש לי מה?
אנונימית
שואל השאלה:
https://postimg.cc/sbby7frp
https://postimg.cc/sbby7frp
אנונימית
שואל השאלה:
זה הבגד
זה הבגד
אנונימית
שואל השאלה:
אבל יש כל מיני אקססוריז
אבל יש כל מיני אקססוריז
אנונימית
תתחפשי עם חברות עדיף
לא אם את עושה את זה טוב אז ממש לא זה אפילו יכול להיות יפה ברמות
באותו הנושא: