12 תשובות
לא נורא הכל לטובה
פעם הבאה אתה תצליח
פעם הבאה אתה תצליח
גם לי זה קרה באסה ענקית אבל תסתכל על ההערות תיקח לתשומת ליבך תעשה עוד שיעורים לקראת הטסט הבא ותגיע מוכן יותר
כולם עוברים בסוך לא לדאוג :)
כשנכשלתי בשני טסטים הרגשתי שחרב עליי עולמי ובסוף עברתי שלישי
כולם עוברים בסוך לא לדאוג :)
כשנכשלתי בשני טסטים הרגשתי שחרב עליי עולמי ובסוף עברתי שלישי
שואל השאלה:
כן תודה עדיין מבאס אבל בסוף כולם עוברים
כן תודה עדיין מבאס אבל בסוף כולם עוברים
אנונימי
שואל השאלה:
איזה טסט עברת
איזה טסט עברת
אנונימי
עוד לא עברתי לצערי מחכה להזמנה
שואל השאלה:
וואלה בהצלחה
וואלה בהצלחה
אנונימי
כולה ניכשלתה בטסט ראשון אל תיתרגש טובים עוברים בשני תותחים בשלישי נהגי שודים ברביעי
שואל השאלה:
וואלה כן בסופו של דבר לא צריך לוותר על הוצאת רישיון כי בסוף כולם עוברים המורה שלי עברה שמיני אומנם זה מבאס בשבילי להיכשל אבל אני חושב שאני יעבור ואז אצחק על זה
וואלה כן בסופו של דבר לא צריך לוותר על הוצאת רישיון כי בסוף כולם עוברים המורה שלי עברה שמיני אומנם זה מבאס בשבילי להיכשל אבל אני חושב שאני יעבור ואז אצחק על זה
אנונימי
בידיוק כולם עוברים יש משפט אצל יהודים אין שום יאוש קלל ! תזכור ניכשלתה בטסט מדינה לא לוקחת לך את חלום רישיון אתה יכול לגשת לעוד 100 טסטים נכון כסף זה כאב זמן בין טסט לטסט זה שבועיים אבל תזכור לפני 2017 אנשים חיכו 3 חודש בין טסט לטסט שם באמת זה בכי
ככה טסטרים רוצים לקוח חוזר אתה אומר ראיתה קיבלתה עדין בראקס סימן טסטר חיכה להיזדמנות להרוס לך
אני מאמין ניכשלתה מסיבה שאני ניכשלתי לקראת הסוף הרגשתה שאתה עובר איבדתה את ריכוז לחצתה רבע בראקס ולא מספיק טסטר בלם אותך זה מה שקרה לי טיפ שלי לקראת הסוף לעשות איפוס לנסות להאט כול טסט נסעתה 40 לקראת הסוף תירד 35 קמ"ש
גם לי זה קרה זה מבאס רצח אבל מה אפשר לעשות זה טסטרים
באותו הנושא: