5 תשובות
מבינה אותך לחלוטין כי גם אני כזאת :)
כדאי לך לעבוד על זה, כי בחיים צריך לדבר עם אנשים.
אבל בלי לחץ, יש הרבה עבודות שלא דורשות לדבר עם אנשים. ואת לא אמורה לעבוד בעבודה שלא מתאימה לך.
פשוט תמצאי עבודה שמתאימה לך.
כדאי לך לעבוד על זה, כי בחיים צריך לדבר עם אנשים.
אבל בלי לחץ, יש הרבה עבודות שלא דורשות לדבר עם אנשים. ואת לא אמורה לעבוד בעבודה שלא מתאימה לך.
פשוט תמצאי עבודה שמתאימה לך.
אנשים אומרים שצריך לעשות את מה שהכי מפחדים ממנו. זה נכון שצריך להתמודד עם הפחד, אבל לא צריך לסבול.
תעבדי בעבודה שכיף לך בה!
תעבדי בעבודה שכיף לך בה!
הייתי כזאת
ואז הגעתי לתפקיד בצבא ששינה אותי
לאט לאט זה עובר ולומדים לשחרר
ואז הגעתי לתפקיד בצבא ששינה אותי
לאט לאט זה עובר ולומדים לשחרר
גם אני הייתי ביישנית ופחדתי לריב, בכללי חששתי מכל בן אדם שפונה אליי. אז מה עשיתי? הלכתי למקום בו את צריכה ליצור קשר עם לקוחות, ולקוחות יבואו ויריבו איתך נון סטוק ויצעקו ויקללו.
חששתי בהתחלה? כן. התביישתי? מאוד
אבל עכשיו אני בנקודה שגם אם מישהו יבוא אליי עכשיו וירד לי על החיים ועל כל הנק הרגישות שלי לא יהיה לי אכפת. וזהו.
תעשי את הדברים שאת הכי חוששת מהן נקודה.
גם אם לא תצטרכי לעבוד עם לקוחות, זה כדיין שלב שאת צריכה לעבור. זה תמיד טוב לפתח עמוד שדרה.
חששתי בהתחלה? כן. התביישתי? מאוד
אבל עכשיו אני בנקודה שגם אם מישהו יבוא אליי עכשיו וירד לי על החיים ועל כל הנק הרגישות שלי לא יהיה לי אכפת. וזהו.
תעשי את הדברים שאת הכי חוששת מהן נקודה.
גם אם לא תצטרכי לעבוד עם לקוחות, זה כדיין שלב שאת צריכה לעבור. זה תמיד טוב לפתח עמוד שדרה.
רוב העבודות בעולם דורשות לדבר עם לקוחות, זה משהו שלומדים להתמודד איתו
באותו הנושא: