44 תשובות
שאלה מוזרה , כן...
אנחנו עובדתית יכולים לנצח את חיזבאללה.
אנונימי
מן הסתם, אפילו מובן מאליו
אנונימי
ברור שהאמונה בהשם זה מה שיביא ניצחון ורק הוא מביא אבל צריך לעשות השתדלות ובלי קשר גם אם אנחנו חוטאים הוא יעזור לנו..
לא.
אם לא גולני גבעתי שהם הכי לאומנים שיש לא היינו מנצחים שום מלחמה הכל זה ברוח שלנו ובעזרת ה'. אם לא נדע בשביל מה להלחם לא נצליח להלחם
אם לא גולני גבעתי שהם הכי לאומנים שיש לא היינו מנצחים שום מלחמה הכל זה ברוח שלנו ובעזרת ה'. אם לא נדע בשביל מה להלחם לא נצליח להלחם
שאלה טובה,
אך לדעתי רוחניות זה דבר חיובי בקרבות.
ותורם רבות להעלת המורל, ושיש אל שאיתך, ושומר עליך. לכן קשה לתת תשובה אחידה לשאלה, אך לדעתי כל השילובים בניצחון מתאימים, כל עוד אינם מזלזלים אחד בשני.
אך לדעתי רוחניות זה דבר חיובי בקרבות.
ותורם רבות להעלת המורל, ושיש אל שאיתך, ושומר עליך. לכן קשה לתת תשובה אחידה לשאלה, אך לדעתי כל השילובים בניצחון מתאימים, כל עוד אינם מזלזלים אחד בשני.
אתם חיים בתןדעה של ה6.10
תודב
עובדה שלא התעוררת
חלש למי שאמר מצביע ביבי
אחות יקרה
אפילו שגם אתה חיי באותה קונספציה
רק אני לביטחון!
טוב...
לא הבנתי בעד מי את
בעדך
אה תודה כפרה
כל "פלסטיני"
סבבה?
הם גם היו שותפים בטבח ב7.10
סבבה?
הם גם היו שותפים בטבח ב7.10
מה דעתך על מתנחלים @firstborn?
surely
גם ככה אומרים שאנחנו עושים רצח עם, מה יגידו אז שאנחנו עכשיו באמת עושים?
נשמע שהסצדרתם יופי יופי למי מצביע?
זה שאמרת ששמרת עליהם שנתיים ושמונה לא קשור בכלל. אותם אנשים כרגע מתים בעזה אז מה תגיד על זה
לא. כי בשביל לחסל אותם אנחנו צריכים לדבר בערבית שוטפת-השפה של המזרח התיכון וזה נוגד את הערכים הליברלים. והכי חשוב זה לפעול ולהילחם על פי ההלכה ככה אנחנו באמת ננצח
הם לא באמת ניצחו אותם הם ניצחו אותם חלקית. תראה סרטונים של אליהו יוסיאן
ואתה זה קול שפוי?
יפה שאנשים בסטיפס הפכו ליותר חכמים מחוקרים
אני חושב שאם אנחנו נהיה מדינה חילונית-ליברלית אפשר פשוט לפרק את המדינה כי כבר אין פאונטה
מה נעשה שאי אפשר להתיפייף במלחמות במיוחד עם אויבים כמו שלנו
ולשאלה הראשונה, כן אפשר לנצח בתור מדינה חילונית ליברלית
רק מפני שחיזבאללה יותר קטנים מאיתנו
אם תשאל אותי אם נוכל להתמודד עם מדינה אחרת לא נוכל
אם תשאל אותי אם נוכל להתמודד עם מדינה אחרת לא נוכל
למה הרגנו אותם בכוונה?
או שאולי היינו צריכים לחכות להם ולמחבלים שביניהם שיתפנו
ולפי דעתי פחות מ15k הם "בלתי מעורבים" ואני מסכים עם הרעיון שלא כולם צריכים למות אבל אני מעדיף לעשות דבר כזה מאשר לשלוח חיילים לשטח ולאבד עוד מאות חיילים בשביל אותה תוצאה והפתרון היחידי לבעיית הפלשתינים היא שלטון ישראלי בעזה והחזרת גוש קטיף או שיעופו מהמדינה אם לא טוב להם
או שאולי היינו צריכים לחכות להם ולמחבלים שביניהם שיתפנו
ולפי דעתי פחות מ15k הם "בלתי מעורבים" ואני מסכים עם הרעיון שלא כולם צריכים למות אבל אני מעדיף לעשות דבר כזה מאשר לשלוח חיילים לשטח ולאבד עוד מאות חיילים בשביל אותה תוצאה והפתרון היחידי לבעיית הפלשתינים היא שלטון ישראלי בעזה והחזרת גוש קטיף או שיעופו מהמדינה אם לא טוב להם
כן כמו השלום שקיבלנו מהם עם הסכמי אברהם וחלוקות השטחים
אין מה לעשות עם אנשים כאלה עובד רק כוח תלמד מההיסטוריה שכל פעם שהצענו שלום הם דחפו לנו סכין בגב.
איזה אפארטהייד תגיד לי מדינה שאני רואה בה ערביות עושות קניות בקניון באמצע מלחמה זה אפארטהייד? עוד מעט אנחנו נדרוש מהם זכות הצבעה עם כל הזכויות שיש להם
אין מה לעשות עם אנשים כאלה עובד רק כוח תלמד מההיסטוריה שכל פעם שהצענו שלום הם דחפו לנו סכין בגב.
איזה אפארטהייד תגיד לי מדינה שאני רואה בה ערביות עושות קניות בקניון באמצע מלחמה זה אפארטהייד? עוד מעט אנחנו נדרוש מהם זכות הצבעה עם כל הזכויות שיש להם
אז אוסלו מה זה משנה חח
הכוונה היא אותה כוונה..
אחי יש אנשים שלא שירתו בצהל ויודעים יותר טוב ממך על הסכסוך(לא אני אולי) אז אל תצא מנקודת הנחה שאני לא יודע שום דבר רק בגלל שאני לא יודע בדיוק את השם של הסכם מסוים( אני לא רומז משהו פשוט אל תזלזל ככה)
תן לי תשובה לזה ואני לא אכתוב חזרה אני אלך לישון
דרך אגב אבא שלי שירת באיוש בתור מגבניק אז הוא סיפר לי איך הם חיו יחד עם הערבים..
ואבא שלי בכל זאת טוען טענות כמו שלי איך תסביר את זה אם הוא "חי את זה"
ואבא שלי בכל זאת טוען טענות כמו שלי איך תסביר את זה אם הוא "חי את זה"
והערבים של אותם זמנים עוד היו נחמדים יותר
טוב בגלל שאמרתי שאני אלך לישון אז אני יעשה את זה אבל יש לי עוד כמה דברים להגיד רק שתדע אבל בכל זאת תודה על השיח
מה נהיה לי אליהו יוסיאן?
שמעתי רק אותו אומר "חילוני-ליברלי"
שמעתי רק אותו אומר "חילוני-ליברלי"
לא. זה עובדה שהכח שלנו נמצא באמונה
מה הקשר לאמונה?
הנצחון הוא בזכות הכוח הצבאי
הנצחון הוא בזכות הכוח הצבאי