תשובה אחת
וואי קשה להסביר ניראה עם תביני... תקחי את העדה שימי אותה על האצבע (בתחילת האצבע יש כזה כמו קן שימי אותה עלי) תקפלי את האצבע עם העדשה נידבקת זה אומר שהיא הפוכה
אי אפשר כל כך להבין תיכנסי ליוטיוב יש סרטונים