23 תשובות
שואל השאלה:
^בטוח?
^בטוח?
אנונימית
כן
שואל השאלה:
ואם לא קיבלתי עד עכשיו אז בראשון כבר? כי יום שישי כאילו...
ואם לא קיבלתי עד עכשיו אז בראשון כבר? כי יום שישי כאילו...
אנונימית
אמורה לקבל היום
אני קיבלתי אחרי 3 שעות
אם את לא תקבלי היום אז או בשבת בערב או ביום ראשון
שואל השאלה:
סבבה ואם היום אז מתי בערך אני אמורה לקבל את ההודעה?
סבבה ואם היום אז מתי בערך אני אמורה לקבל את ההודעה?
אנונימית
שואל השאלה:
שומעים זה עדיין לא הגיע אז אין סיכוי שזה כבר יהיה היום נכון?
שומעים זה עדיין לא הגיע אז אין סיכוי שזה כבר יהיה היום נכון?
אנונימית
היום כבר לא תקבלי אבל וואי מלא בהצלחה
כשעושים ביום שישי מקבלים בראשון
קיבלת ברקס או נגיעה בהגה?
שואל השאלה:
ותודה לכולכם!
אעדכן 3>
ותודה לכולכם!
אעדכן 3>
אנונימית
נשמע מושלם, כנראה שעברת
חבל שגם לי לא היה טסטר חמוד .
הייתי שנייה והטבלט לא עבד חשבתי שעומדים לבטל לי את הטסט ואז פתאום אחרי שהוא התקשר למלא אנשים זה עבד ואז בגלל שהוא כבר היה עצבני על הטבלט לא היה לו כוח אליי .
הייתי שנייה והטבלט לא עבד חשבתי שעומדים לבטל לי את הטסט ואז פתאום אחרי שהוא התקשר למלא אנשים זה עבד ואז בגלל שהוא כבר היה עצבני על הטבלט לא היה לו כוח אליי .
אולי באמת היה עדיף שהיה מתבטל לי הטסט
וממתי יש טסטים בשישי
איזה באסה זה , בטח פקקים של החיים שלא נדע
איזה באסה זה , בטח פקקים של החיים שלא נדע
הגיע?
שואל השאלה:
היי!
אממ וואו
קודם כל שום ברקס שום נגיעה בהגה, מעבר לזה שהבוחן היה מקסים הוא נתן לי ממש ממש בסוף איזה הערה שלפי המורה שלי זה לא טעות פשוט הערה בונה כזה כאילו נכנסתי לכיכר לפי כל הכללים הסתכלתי כמה פעמים וכו וכו אתם יודעים, כמו שצריך כזה
וכבר הייתי בתוך הכיכר והוא אמר לי שכדאי לתת מבט גם לימין כשנכנסים אפילו שהזכות קדימה שלי אבל יש משוגעים שפורצים לפעמים
חוץ מזה הוא לא דיבר כל הטסט שלי הערות כאילו בכלל, וטיפה תיקנתי חנייה בניצב שעשיתי אבל תיקנתי ביזומתי וטוב והוא אמר לי בלי לחץ, וזהו חוץ מזה הכל באמת היה חלק לחלוטין...
ולגבי צשובה לא קיבלתי אז באמת נראלי אתם צודקים ויהיה בראשון חח
והאמת שדווקא טסט בשישי גם חשבתי יהיה נורא אבל היה מזג אוויר מושלם וגם התנועה הייתה חלקה לגמרי
אז כן חחח
היי!
אממ וואו
קודם כל שום ברקס שום נגיעה בהגה, מעבר לזה שהבוחן היה מקסים הוא נתן לי ממש ממש בסוף איזה הערה שלפי המורה שלי זה לא טעות פשוט הערה בונה כזה כאילו נכנסתי לכיכר לפי כל הכללים הסתכלתי כמה פעמים וכו וכו אתם יודעים, כמו שצריך כזה
וכבר הייתי בתוך הכיכר והוא אמר לי שכדאי לתת מבט גם לימין כשנכנסים אפילו שהזכות קדימה שלי אבל יש משוגעים שפורצים לפעמים
חוץ מזה הוא לא דיבר כל הטסט שלי הערות כאילו בכלל, וטיפה תיקנתי חנייה בניצב שעשיתי אבל תיקנתי ביזומתי וטוב והוא אמר לי בלי לחץ, וזהו חוץ מזה הכל באמת היה חלק לחלוטין...
ולגבי צשובה לא קיבלתי אז באמת נראלי אתם צודקים ויהיה בראשון חח
והאמת שדווקא טסט בשישי גם חשבתי יהיה נורא אבל היה מזג אוויר מושלם וגם התנועה הייתה חלקה לגמרי
אז כן חחח
אנונימית
שואל השאלה:
^^ וואי הלוואיי תודהה
אעדכן מחר כשאקבל תוצאות...
^ ושומעת אחותי הכל בסדר אני יודעת כמה מתסכל זה יכול להיות (מניחה שעוד לא עברת טסט ממה שסיפרת) אבל הבנתי עכשיו שזה באמת עניין של מזל ושלא משנה מה צריך לבוא בבטחון מלא ולדעת שלא סתם הגישו אותך לטסט ושאת יודעת לנהוג
יכולה לומר לך שהביאו לי אותו בוחן פעמיים בשתיהן הכשיל אותי, באמת על דברים שטותיים הוא היה מגעיל וחסר סבלנות בקטע ממש קיצוני ובאמת לא נחמד בשום צורה, הרגיש לי שלא באתי לו טוב והוא ממש ממש היה מניאק כי היו פעמים שסתם נגע לי בהגה ובסוף בכלל לא כתב שזו הסיבה שלא עברתי וכל מיני דברים לא הגיוניים הוא עשה... בקיצור מבטיחה לך שזה בעיקר עניין של מזל, גם מזג אוויר תנועה של רכבים בוחן של אותו היום וכו זה דברים קריטים. אז אל תתייאשי, ותדעי שזה הכי עניין של מזל.
^^ וואי הלוואיי תודהה
אעדכן מחר כשאקבל תוצאות...
^ ושומעת אחותי הכל בסדר אני יודעת כמה מתסכל זה יכול להיות (מניחה שעוד לא עברת טסט ממה שסיפרת) אבל הבנתי עכשיו שזה באמת עניין של מזל ושלא משנה מה צריך לבוא בבטחון מלא ולדעת שלא סתם הגישו אותך לטסט ושאת יודעת לנהוג
יכולה לומר לך שהביאו לי אותו בוחן פעמיים בשתיהן הכשיל אותי, באמת על דברים שטותיים הוא היה מגעיל וחסר סבלנות בקטע ממש קיצוני ובאמת לא נחמד בשום צורה, הרגיש לי שלא באתי לו טוב והוא ממש ממש היה מניאק כי היו פעמים שסתם נגע לי בהגה ובסוף בכלל לא כתב שזו הסיבה שלא עברתי וכל מיני דברים לא הגיוניים הוא עשה... בקיצור מבטיחה לך שזה בעיקר עניין של מזל, גם מזג אוויר תנועה של רכבים בוחן של אותו היום וכו זה דברים קריטים. אז אל תתייאשי, ותדעי שזה הכי עניין של מזל.
אנונימית
ימלכה מזל טובב
שואל השאלה:
עדכון! עברתיי :)
ותודה לכולכם שובב
עדכון! עברתיי :)
ותודה לכולכם שובב
אנונימית
כיף לךךךך
בקרוב אצלי
בקרוב אצלי
שואל השאלה:
אמןן יהיה בסדר אל תדאגי
בסוף עוברים וכמו שאמרתי זה הרבה עניין של מזל אז אל תנמיכי מעצמך או תחשבי שאת לא יכולה לנהוג
אמןן יהיה בסדר אל תדאגי
בסוף עוברים וכמו שאמרתי זה הרבה עניין של מזל אז אל תנמיכי מעצמך או תחשבי שאת לא יכולה לנהוג
אנונימית
באותו הנושא: