6 תשובות
כן
אולי גם לקנות חגורת דופק כזאת ששמים בזמן ריצה ולראות אם זה עדיין 200
זה ממש גבוה
אולי גם לקנות חגורת דופק כזאת ששמים בזמן ריצה ולראות אם זה עדיין 200
זה ממש גבוה
זה לא נראה לי הגיוני כי הכי גבוה שהגעתי אי פעם היה 190 ובקושי הצלחתי לנשום
בגדול 200 זה סוג של בלתי אפשרי, בטח לא אם אתה יכול לדבר תוך כדי
בגדול 200 זה סוג של בלתי אפשרי, בטח לא אם אתה יכול לדבר תוך כדי
זה הגיוני גם אני הגעתי לדופק כזה כשרצתי
שואל השאלה:
בגלל זה חשבתי עד עכשיו שהשעון בעייתי וזה לא באמת 200 דופק כי אני רצתי ריצת נפח עם חבר של 5 קילומטר והשעון הראה שכל ה5 קילומטר הייתי על 200 דופק ורוב הריצה דיברתי איתו תוך כדאי עכשיו שעשיתי גם הליכון וזה הראה לי אותו דבר אני קצת נלחצתי
בגלל זה חשבתי עד עכשיו שהשעון בעייתי וזה לא באמת 200 דופק כי אני רצתי ריצת נפח עם חבר של 5 קילומטר והשעון הראה שכל ה5 קילומטר הייתי על 200 דופק ורוב הריצה דיברתי איתו תוך כדאי עכשיו שעשיתי גם הליכון וזה הראה לי אותו דבר אני קצת נלחצתי
אנונימי
תקנה רצועת דופק זה הכי מדויק שיש
כן
באותו הנושא: