5 תשובות
מוציאים פטור שיער
הכל טוב אחי לי יש שיער ארוך ואני צריך לעשות גלח אנשים יבינו שאתה חייל והכל צ'יל
לא חייב לעשות גלאח המקסימום שמותר זה אורך שלא עובר את האצבעות כשאתה מעביר את האצבעות בשיער
או מספר 3 במכונה ואסור לדרג פשוט או שהדירוג יהיה מאוד עדין ושלא רואים
יש מצב שהם ג'ובניקים או במילואים
ושמע אחי אני עשיתי גאלח פעם ראשונה חשבתי שאני אראה כמו ביצה אבל וואלה לכל אחד זה מתאים אם אתה הולך לספר טוב
הפקודה לא מחייבת גלח, זה פשוט נהוג בשלבים הראשונים בצבא בשביל לא להסתפר לתקופה ארוכה. אני הסתפרתי באופן שהוא 100 אחוז תקני רק לגיוס, ואז בקורס הסתפרתי כבר למתוח את הגבול קצת (תקני אבל גבולי בטירוף) ובסדיר הגעתי לבסיס שאין ממש מצ ולרסרים לא אכפת אז אני לוקח סיכון ולא מסתפר באופן תקני.

אבל תספורת תקנית זה לא בהכרח גלח, פשוט שלא יעבור את קו האצבעות ובלי מדרגה
אנונימי