6 תשובות
לוריאל
זה יחסית כן זה מחירי דראגסטור
נארס אבל הוא יקר
אבל כך הזולים לא עבדו לי
אבל כך הזולים לא עבדו לי
נארס מייבש את העור
לוריאל לא כל כך זול אבל עם כיסוי מלא (יש לי אישית בעיה עם הריח שלו)
מייבלין שווה אין לו כיסוי כל כך גבוה אבל אני אוהבת ממש
בובי בראון נדיר לא זול אבל ממש טוב
קטריס זול וחמוד אבל הוא נדיר אם משלבים אותו עם של פלורמר
תהני:)
לוריאל לא כל כך זול אבל עם כיסוי מלא (יש לי אישית בעיה עם הריח שלו)
מייבלין שווה אין לו כיסוי כל כך גבוה אבל אני אוהבת ממש
בובי בראון נדיר לא זול אבל ממש טוב
קטריס זול וחמוד אבל הוא נדיר אם משלבים אותו עם של פלורמר
תהני:)
פיט מי הכי טוב שיש ויש לו כיסוי בינוני
לוריאל האדום יש לו כיסוי גבוה אבל כבד
לוריאל האדום יש לו כיסוי גבוה אבל כבד
שואל השאלה:
פיט מי עושה לי נקודות כאלה ואחרים לא
פיט מי עושה לי נקודות כאלה ואחרים לא
באותו הנושא: