7 תשובות
מה יש בשלב האחרון ולאיזה תפקיד?
שואל השאלה:
אין מידע באינטרנט על מה יהיה בשלב הזה, זה פשוט יום מיונים בירפא...
זה לכמה תפקידים באשכול מבצעים ומודיעין
אנונימית
לאיזה תפקיד התקבלת?
שואל השאלה:
ממה שהבנתי המיון שלי הוא למפעילת מודא"ל, מפעילת ל"א, רכזת התרעה ורכזת שליטה קרקעית
מקווה שאני אצליח להתקבל לאחד מהם
אנונימית
יש מצב
שואל השאלה:
אם זה כמו שהיה לי בזום אז זה די קצר, לא הרגשתי שהלך לי כל כך טוב אבל בסוף עברתי אז כנראה שזה לא אומר
כדאי פשוט לבוא מרוכזת
אנונימית
אני עושה מחר את הזום את יכולה להגיד איך היה?