14 תשובות
כן וכן
אשרייך נשמתיי
כן אני עודה את זה כל בוקר
שואל השאלה:
ועוד שאלה
אפ אני רוצה להתחיל לנשק מזוזה אחרי הרבה זמן שלא
אני צריכה להגיד איזה משהו לפני או פשוט להתחיל לנשק?
אנונימית
את לא צריכה להגיד כלום^
שואל השאלה:
סבבה
תודה רבה לכולםם
אנונימית
לא פשוט תנשקי אותה הכל טוב
עדיף מסידור כדי ששום דבר לא יסיח את דעתך, אלא אם כן אין לך. כמובן שזזה בימות החול בלבד.
כן וכן כל הכבוד!
(עדיף מתוך סידור)
כן ברור שאפשר
כדאי לשים את הפלאפון על מצב טיסה כדי שלא יקפצו התראות שיפריעו לריכוז.

לגבי קריאת תהילים,
כיוון שקריאת פסוקים מהתנ"ך נחשב למצוות תלמוד תורה, אז יש לברך את ברכות התורה לפניכן.
בדרך כלל ברכות התורה נמצאות בסידור מיד אחרי ברכות השחר, אז אומרים אותן ברצף.
עדיף מסידור.
אחרי תפילת שחרית תהילים.
אפשר לנשק מזוזה. זה חיבוב מצווה.



אני בן תורה שעוזר לעולם. מוזמנים לפנות ולהיעזר.